Shop Mobile More Submit  Join Login
Fox Costume TF by Fox0808 Fox Costume TF by Fox0808
I was looking at some other pictures on DA and I got inspired by some pics by Fighting-Wolf-Fist, so I made a costume tf


[link]
Add a Comment:
 
:iconrosewolf7788:
RoseWolf7788 Featured By Owner Jan 26, 2015  Hobbyist Artist
WAT IS DAT FOX DOIN
Reply
:iconbigbillhill:
BigBillHill Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist Filmographer
WHAT DOES THE FOX SAY!!#
Reply
:iconlecero:
Lecero Featured By Owner Oct 9, 2014
The fox reminds me of % nights at freddys xD
Reply
:iconfox64664:
fox64664 Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
R*** bye a sute
Reply
:iconrenji12:
Renji12 Featured By Owner Sep 4, 2012
Wait is the suit just absorbing her!!
Reply
:iconbic99:
bic99 Featured By Owner Jan 20, 2012
Nice suit :)
Reply
:iconjjartstudios:
JJArtstudios Featured By Owner Sep 28, 2011  Student Artist
That girl is HOT!!!
Reply
:icondis0guise:
dis0guise Featured By Owner Jul 29, 2011
Neat. I'd rather see a suit of the girl trying to take someone over -- that would be even weirder.
Reply
:icon42lex:
42lex Featured By Owner Jun 15, 2011
This is a nightmare.
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Jun 22, 2011
hahaha sorry :3
Reply
:icondraconian-satirist:
Draconian-Satirist Featured By Owner Nov 14, 2010
"Next on ABC: When fursuits attack!"
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Nov 14, 2010
hehe :D
Reply
:icone-man276:
E-Man276 Featured By Owner Sep 15, 2010
This picture looks like a fox is trying to eat her.
Reply
:iconjohnthecat1:
JohnTheCat1 Featured By Owner Aug 21, 2010
I don't know what I like the most: the costume or the girl...probably the girl! XD
Reply
:iconben123324:
ben123324 Featured By Owner Aug 3, 2010
u should make a second picture where the tf is done. but nice job;)
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Aug 4, 2010
[link]


there's a sequel, but the tf hasn't quite finished yet :)
Reply
:iconrazortim:
RazorTim Featured By Owner Jun 19, 2010
Lots of people want to see a squeal to this, you should do it!
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Jun 21, 2010
already in the works ;)
Reply
:iconthemask14:
themask14 Featured By Owner Jun 25, 2010  Student Writer
wait are you making another one for this?
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Jun 26, 2010
yup yup, its in the works as we speak
Reply
:iconthemask14:
themask14 Featured By Owner Jun 26, 2010  Student Writer
awsome.
Reply
:iconcapderfuchs:
CapDerFuchs Featured By Owner Jun 16, 2010
Yes Baby! I hope you will save your cute eyes and tits when youre a vixen! =)
Reply
:iconmrwounderful:
MrWounderful Featured By Owner Jun 10, 2010
THe suit wshes to become one with you 4ever!

lol good pic
Reply
:iconx56789:
x56789 Featured By Owner Apr 2, 2010
Looking forward to the sequel
[link]
Reply
:iconx56789:
x56789 Featured By Owner Apr 2, 2010
Looking forward to the sequel[link]
Reply
:iconalal95:
alal95 Featured By Owner Mar 31, 2010
sequel and damn this is old
Reply
:iconjosh627:
josh627 Featured By Owner Mar 24, 2010  Hobbyist Digital Artist
I would love to see it as a tf sequince. Thanks :)
Reply
:iconravenofdread:
RavenofDread Featured By Owner Feb 6, 2010
do you remember that nick show my life as a teenage robot? this reminds me of it lol. although it took me awhile to remember what
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Feb 7, 2010
I can't say that I do. I was one of those nick kids that watched Doug, Legends of the Hidden Temple, Rugrats, Catdog, hahaha all that good stuff
Reply
:iconravenofdread:
RavenofDread Featured By Owner Feb 7, 2010
haha me too, i loved legends of the hidden temple! how about rocko's modern life?
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Feb 7, 2010
haha yup! oh man that's right, I remember they even had ren and stimpy too, and hey arnold!
Reply
:iconravenofdread:
RavenofDread Featured By Owner Feb 7, 2010
XD i almost mentioned ren and stimpy. back when it was on nick i think
Reply
:iconeclipswolf:
eclipswolf Featured By Owner Dec 15, 2009
yeah but i mean that it looks like an real picture with your drawing on it
Reply
:iconeclipswolf:
eclipswolf Featured By Owner Dec 14, 2009
awesome, but that picture on the background is strange
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Dec 14, 2009
haha its another picture I drew before, and the background was boring so I put it in as a picture
Reply
:iconsniper65:
sniper65 Featured By Owner Sep 24, 2009
nice
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Sep 13, 2009
Well you see she just happened to misplace her photo album, and she was having guests over, so she needed something to put on her wall, so I suggested she put that picture up, and that was that.

hahaha
Reply
:iconthemask14:
themask14 Featured By Owner Nov 23, 2009  Student Writer
make more please
Reply
:iconlightningfoxbsol:
LightningFoxBSOL Featured By Owner Sep 11, 2009
is she the same person as in the "Red Panda TF" you've drown or someone ells?
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Sep 12, 2009
haha yes she is, little different hairstyle but that picture frame on her wall is a little hint
Reply
:iconlightningfoxbsol:
LightningFoxBSOL Featured By Owner Sep 13, 2009
OK but why would she have a photo of something she probably would like to forget hang on the wall? :?
Sorry for :turbopoke: you about this peas of art.
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Sep 13, 2009
*OOPS, i forgot to put this in the reply section*

Well you see she just happened to misplace her photo album, and she was having guests over, so she needed something to put on her wall, so I suggested she put that picture up, and that was that.

hahaha
Reply
:iconlightningfoxbsol:
LightningFoxBSOL Featured By Owner Sep 14, 2009
mistakes happpen. thank goodness for FireFox's spell check.^^;








ps:happen spelled wrong on per-pis
Reply
:iconmonchiken:
monchiken Featured By Owner Sep 5, 2009  Hobbyist Digital Artist
Very Nice TF picture :wow: !!! I like it ^^
Reply
:iconcragyman13:
Cragyman13 Featured By Owner Sep 1, 2009
Great work XD there gonna be a sequel?
Reply
:iconfox0808:
Fox0808 Featured By Owner Sep 1, 2009
meh beh

there could be...

:plotting:
Reply
:iconknightsally:
KnightsAlly Featured By Owner Sep 3, 2009
OH, from the looks of it the costume has a far different persona to give her very very soon.
Reply
:iconkakuzu5:
Kakuzu5 Featured By Owner Sep 1, 2009
i'd like to see what she'll look like when its down cosuming her
Reply
:iconcragyman13:
Cragyman13 Featured By Owner Sep 1, 2009
I sense a bit of evil in it :D lol
Reply
:iconnfjrrjf:
nfjrrjf Featured By Owner Sep 1, 2009
One word to describe this piece of artwork: GLOMP! :3
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Living Suits by serenity193




Details

Submitted on
August 31, 2009
Image Size
400 KB
Resolution
1000×920
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
49,129
Favourites
374 (who?)
Comments
55
×